Obr: m_r1_c4.jpg

Kompletní správa
standardní formou  

Vstup do zákaznické zóny

 

 




Oblast ekonomicko – správní



Zpracujeme kompletní účetnictví s veškerým výkaznictvím vůči dotčeným institucím. Zajišťujeme trvalý přehled o hospodaření, výdajích a pohledávkách.

  • vedení evidence vlastníků bytů a nebytových prostorů
  • zajištění uzavření mandátní smlouvy SIPO s Českou poštou, s.p.
  • stanovení výše záloh (měsíční předpis), evidence plateb
  • oddělené účtování nákladů v souvislosti s poskytnutým úvěrem
  • součinnost při řešení dlužných plateb (vedení přehledu neplatičů, zasílání upomínek, příprava podkladů pro žaloby, součinnost v průběhu soudních řízení)
  • roční vyúčtování zaplacených záloh na služby včetně vypořádání přeplatků a nedoplatků vlastníků
  • kontrola a úhrada dodavatelských faktur
  • zodpovědnost za úhradu splatných dodavatelských závazků (pokud platby autorizuje správce a na účtu je potřebná likvidita)
  • vedení podvojného účetnictví
  • vedení mzdové agendy SVJ
  • zastupování zájmů SVJ týkajících se spravované nemovitosti v případech sporů
  • vypracování daňového přiznání daně z příjmů pro SVJ (pokud z účetnictví vyplývá, že SVJ má povinnost DP podat)
  • zajištění právního zastupování
  • součinnost v případech pojistných událostí
  • vyřizování stížností, oznámení a podnětů
  • zajištění on – line přístupu k vybraným datům SVJ, elektronický styk s bankou



Oblast provozně – technická



Zajistíme komplexní servis - údržba, opravy, evidence a pomůžeme při rekonstrukci domu.

  • zajištění dodávek služeb a médií spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů
  • zajištění smlouvy na odečty měřidel, rozúčtování tepla, teplé a studené vody na jednotlivé vlastníky
  • zajištění montáže indikátorů ÚT, zajištění výměny vodoměrů, elektroměrů
  • zajištění servisu plynových kotelen a výměníkových stanic
  • poskytnutí NON STOP havarijního dispečinku zdarma
  • zajištění pravidelného úklidu společných prostorů domů
  • zajištění údržby zelených ploch
  • zajištění svozu komunálního odpadu
  • vedení technické evidence domů, bytů, nebytových prostorů, pozemků
  • hodnocení stavu nemovitosti, kontrola společných prostorů a částí domů, formulace koncepce údržby, oprav, příp. investic, zajištění plánů oprav včetně odborného odhadu nákladů
  • zajištění odborných technických prohlídek, odborných posouzení a znaleckých posudků
  • zajištění revizí technických zařízení a protipožárního zabezpečení domu
  • zajištění běžné údržby, oprav stavebních částí budov a technologických zařízení
  • zajištění výběrového řízení na dodávku konkrétní služby
  • poskytnutí bezplatného poradenství v oblastech vyúčtování a úspor energií, zprostředkování energetických auditů
  • poskytnutí bezplatného poradenství při zajištění finančních zdrojů pro údržbu a rekonstrukci domu
  • zajištění poradenství v oblastech EU, zelená úsporám a dotační tituly na bydlení
  • zajištění pojistných smluv
  • příprava dokumentů, administrativní zajištění a organizace schůzí SVJ
  • zajištění notářských služeb při založení nového společenství, změně Stanov nebo výboru SVJ
  • příprava dokumentů pro změny a administrativní zajištění změn zápisu v Obchodním rejstříku
  • zúčastňovat se schůzí výboru, na kterých bude účast správce požadována
  • dle potřeby zajistíme službu docházky referenta přímo do nemovitosti pro přímé jednání v objektu s výborem SVJ




 O společnosti |  Rozúčtování tepla |  Správa nemovitostí |  Úklidové služby |  Zákaznické centrum |  Výroba tepla |  Služby pro Vás |  Zákaznická zóna |  Mapa stránek |  Kontakty
© 2007 PLZEŇSKÉ SLUŽBY s.r.o. | Datum posledni aktualizace: 1.11.2017